My Fan Page

Monday 3 September 2012

0 Gambar2 proses pembuatan Tattoo nikita





Nikita Mirzani mengaku ingin menambah koleksi tato di tubuhnya. Sedang, bintang filem Drakula Cinta ini sudah mempunyai 17 tatu.


"Aku punya tatu sejak lima tahun lalu. Alhamdulillah tatonya sudah 17. Adaperancangan ingin menambah di kaki. Tapi belum kesampaian kerana ada kontrak stripping yang tidak boleh nambah tatu lagi, "ujar Nikita ketika ditemui di kawasan Jati Asih, Kuala Lumpur, baru-baru ini.


Tato yang paling menonjol dari Nikita adalah tatu bertuliskan namanya di atas dadanya. Wanita bertatu, menurut Nikita, mempunyai keseksian tersendiri.


"Kalau menurut aku, tato itu memamg seksi. Kerana tidak semua orang berani untuk tattoo, menggambar badannya. Apalagi yang kekal. Menurut aku juga cara peletakannya yang seksi, "katanya.


Awalnya, Nikita sempat menyembunyikan tatonya dari keluarga. Tak heran, keluarganya marah begitu Nikita mempunyai banyak tattoo di tubuhnya.


"Sakitnya berbeza. Dicucuk, selesai dilepas jarumnya, itu sakitnya hilang. Peliknya kerana ianya enak. Awalnya aku menutupinya.Tkut Papa akan marah, tapi anaknya sudah besar ya jadi dia tahu. Dia percaya saja semua sama anaknya, "katanya.












0 comments:

Post a Comment

 

All Are Here Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates